kebosanan melanda lg;)

hahah,sungguh bosan.so,jom pusing pusing melaka

hmm,neh dkt kubur cina..tgk bgunan neh mcm unik.hehe

tgkp la gambar.ha neh gmbar aku n eddy

eddy neh junior aku la,haha.nama sebnar budak neh anuar ibrahim

hahaha,tp owg pggl eddy..pelik.pelil,kan kan;)

neh gambar kami di atas puncak bukit cina tue kot.mmg aman n tenang

udara mmg menyamankan la

huhu,susah oo nk hirup udara segar bugar mcm neh

siap boleh nmpk selruh melaka lagi tau;)

neh gambar aku dgn mr prsdnt micet

or ihsan.hehe.dia la mmber dr sem satu aku

hahah,duduk bilik skli,mmg jd kawan baek la;)

heheh.. bilik kami mmg besh.haha,mesteh ada cerita n kisah yg kelakor

hahahahah,apa yg kelakor nya xdpt la aku ceta;)

haa,tgk betapa indaahnya bandar melaka;p

bwekk,sungguh indah;p

haha

neh la pemandangan yg kami tgk

hehehe

kawan aku yg pakai baju hijau tue,namanya qayyum

haha

dia la budak melaka

dia la yg bawak,heheh,dia neh satu rumah sewa dgn kami

dalam rumah,dia mcm ustaz da..hahaha

sapa xsmyg kena pukul

hahah;)

dah la kot,nnt ceta lgk,mau smbung tido

bye;)

10 comments:

Always Me! said...

wes..nak jugak.cantik nih!

June 17, 2009 at 8:18 PM  
cHekGu pAh said...

Syed nabil,
Ingat ! Rajin-rajin belajar! Sama dengan rajin jalan-jalan tu

June 18, 2009 at 1:06 AM  
Khairul said...

aku x tau lak kau ada blog doe =)

kau slalu lepak bilik aku sem lepas doe

June 18, 2009 at 7:04 AM  

to Mr K
hehe
aku baru je dlm blog neh la
haha
mcm na pointer kau??
ok??

June 19, 2009 at 4:57 AM  

ye cekgu pah
blja rajin2;)
hehe

June 19, 2009 at 4:57 AM  

lawa blog...
da transform. cool..
huhue..

go0d luck karnival wei..

June 21, 2009 at 9:38 AM  

pasal bilik2
sem satu.. shhh:D
ahaha..

June 21, 2009 at 9:39 AM  

hahaha
tq nobi
hehe
aku bosan
hahah
haha
bilik sem satu
haha
soleh
haha
mai ar tgk kami maen wehh

June 21, 2009 at 11:53 AM  

haha.. insyaallah..
aku lesen agong ag laa..
hahak~

June 21, 2009 at 6:25 PM  

Post a Comment