Lakaran kisah sahabatku di micet (bahagian 1) ;p

haha
neh kawan aku,nama dia c
haha
budak aston villa
haha
peliknya ttng dia,dia xmkn nasi
hahaha,keja mkn maggie
hahaha
haa,muka mmber aku mcm cina x
haha,namanya ah chong,hehe
dia agak tabah
hahaha..hehe
neh keje dia study,hahah
haa,neh mr prsidnt micet
hehe
roomate aku sem 1
haha
hensem x??
hahah
dia lg relax
haha
mau aku jd dia,mntk dkt bapak dia,dua ribusebulanhehe..

haaa,yg pakai spec tue namanya qaiyumm..hehe,yum neh bagus,rajin smyg hehe.dia mcm bapak dlm umah sewa..haha
keje marah kami..hehe,dia baek;)
haa,yg itam manis tue nmanya faris (puteh nma glmer)
haha,puteh ke dia,hahaha..dia neh lg bagus,kejot budak2 subuh,,
hahah..dia neh gila skettt,xsuka g klas,apa nk jd dgnnya neh
adehh,risao gak aku,hahah,hehe,bkal master diploma;p
hahha..jgn marah puteh;p hehhe

0 comments:

Post a Comment