panggilan yg xdingini;(

6,10,2008

jam 2.30 petang,aku mendapat panggilan dr nombor yg xdikenali,kalau aku dpt undurkan masa,aku xnak dpat panggilan dr nombor itu tp apakan daya,smua telah ditakdirkan..

aku bagaikan hilang akal setelah mendapt pgglan itu

along(abg arwah):salam,neh syed ka?

aku:ya,syed la neh,awat??

along(abg arwah): ermm,dekjan..dekjan,syed ada mana??

aku: ada mlka la abg,dekjan,eh,dekjan xda dgn saya la abg..nape dekjan???

along(abg arwah): dekjan, dekjan excident...

aku:ohhh,xcdnt..ohh,terok ke??

along(abg arwah):x,terok..duk icu,..ermm.aa,dgn lorii

aku:haaa,lori,lori pa neh abg,dekjan trok ke abg??

along(abg arwah) : lori tanah,,dekjan duk icu..emm..

aku:ok x dekjan??

along(abg arwah) : dekjan da xda syed,dekjan da meninggal dunia syed..dia dah xda..

aku:abg,apa neh abg,jgn maen abg2,kelmarin je br sy jmpa dia abg..btol ke neh abg..btol,jgn

maen maen abg,dekjan idop lgk kn abg..

along (abg arwah) : dekjan dah xda syed,dia bru je mnggal dkt hospital..

dia kena langgar dgn lori syed,dia da xda,abg da xtau nk call sapa,

syed gtau dkt kawan2 yg laen...

aku: ok abg..salam

aku rasa mcm nk pengsan ja pas dpt pgglan tue..sedih hati aku..br smlm je aku kuar dgn dia,ok

je dia...huhu.xtau aku ungkapkan mcm na,sedihnya hati aku bila aku tgk dia da senyap di dalam

bilik mayat,dia da xbleh cakap apa2 dah,dia da xdpt nk gerakkn tubuh badan,xdapat nk ckp!!!

hati neh xdpt nk rasa ap dah,pilu,silu,sedih.lebih drpd itu...;(

3 comments:

Anonymous said...

byk2kan bersabar ek..friends come n go..all that matter is the memories..that would carry you towards the end of life..

March 16, 2009 at 4:30 PM  

ntah ar asha,aku da cuba,kdg2 xbleh..
adeh,bnyk benda yg aku nk wat dgn dia..
xkesampaian...

March 17, 2009 at 1:17 AM  
skySAKINAH said...

salam takziah..
arwah dekjan ni yg xcden kat beseri ke?
byk mmbe sy kenal dia..

again,takziah utk u n yg bkenaan..

March 27, 2009 at 2:01 AM  

Post a Comment